Politica de confidențialitate

Societatea TRANSILVANIA SMART PHONE SRL se angajează ca procesul de colectare și prelucrare a datelor dvs., realizate prin site-ul www.htphone.ro, conform cerintelor Legii nr. 677/2001 respecta regulamentul general privind protecția datelor (RGPD) și Legea privind protecția datelor. HuseDeTelefon.ro are obligatia ca datele personale furnizate sa fie administrate in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate.

Colectarea și scopul prelucrării datelor

  1.1. Scopul colectari


- Informarea  privind situatia expedierilor  si facturarea Comenzilor, sau a problemelor de orice natura referitoare la o Comanda;
- cercetare de piata, de monitorizare a vanzarilor, urmarire si comportamentul Cumparatorului/Clientului;
- informare privind oferte speciale prezentate pe website (informare produse noi, trimitere vouchere de discount, invitatie participare concursuri, etc.)
- informatii status/awb comanda;
- trimiterea de Newslettere si/sau alerte periodice, prin folosirea postei electronice (e-mail, SMS);
- Ca sa putem procesa si livra comanda;
Prelucrari bazate pe: Art. 6 paragraful teza 1 litera a) b) si f)  GDPR.

1.2. Prin completarea datelor in formularul de creare Comanda  si/sau Cont Cumparatorul declara si accepta neconditionat ca datele sale personale sa fie incluse in baza de date a Htphone.ro, si isi da acordul expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate in scopul prevazut.

1.3. Prin citirea acestui Document ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv: dreptul de acces la date, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul la informare, dreptul de opozitie, dreptul de interventie, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor   garantate de Legea 677/2001.

1.5. Informatiile Cumparatorului cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchetul General, Politie, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.

1.6. Serviciile noastre nu sunt destinate copiilor sub 16 ani si nu colectam cu buna stiinta date de la persoane sub 16 ani. Daca constatam ca un Cumparator/Client sub 16 ani ne-a furnizat date cu caracter personal, le vom sterge imediat. Toate persoanele care utilizeaza, acceseaza, comanda sau se aboneaza la newsletter, declara pe proprie raspundere ca au minim 16 ani. Copiii nu pot comanda de pe site insa pot cere ajutorul unui parinte/tutore sa faca acest lucru pentru ei.

1.7. SC Transilvania Smart Phone SRL se obliga sa nu transmita date personale catre terti. Nu incurajam SPAM-ul, nu facem schimb de adrese de email (obtinute prin intermediul acestui site), nu divulgam adrese de email, adresa/nr de telefon sau alte date catre terti.

1.8. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele Mobilpay iar Transilvania Smart Phone SRL nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la card.

1.9. Pentru a putea incheia un contract cu tine (inregistra o comanda) este necesara furnizarea urmatoarelor date: nume si prenume, adresa de livrare, numar de telefon, adresa de email, numele companiei (daca este cazul pentru persoanele juridice), forma juridica, adresa de facturare, cod fiscal.

Drepturile de acces, rectificare, anulare și opoziție la procesarea informațiilor

Aveți dreptul de acces, rectificare și opoziție din motive legitime ale informațiilor personale referitoare la dvs., precum și posibilitatea de a se opune procesarii în scopuri de căutare, în special comerciale. Puteti exercita aceste drepturi in orice moment prin contactarea Serviciului Clienti:

  • prin poștă (Calea Moților 110, 400370 Cluj-Napoca, România )
  • sau prin telefon (0730 477 990)
  • sau prin scrierea la: comenzi@htphone.ro
  • sau prin link-ul de dezabonare din partea de jos a fiecărui e-mail trimis de TRANSILVANIA SMART PHONE SRL

În conformitate cu Legea privind protecția datelor menționate mai sus, aceste cereri de acces, de rectificare sau de opoziție trebuie să fie făcute printr-o scrisoare (sau e-mail) semnată de autorul de la care provin, fiind însoțită de o fotocopie a unui buletin de identitate care poartă semnătura persoanei care își exercită dreptul.

În cazul unei probleme, contactați departamentul de asistență pentru clienți, menționat mai sus.